Støtteforening

Støtteforeningen for Haderup Skole og Børnehus

I 2019 valgte fem lokale ildsjæle, i samarbejde med fællesbestyrelsen for Haderup Skole og Børnehus, at etablere en støtteforening.

Støtteforeningens formål er at styrke og fremme Haderup skole og børnehus’ kulturelle og sociale liv. Der ydes praktisk og økonomisk hjælp til aktiviteter, som falder udenfor skolens og børnehusets normale drift.

Det er fællesbestyrelse for skolen og børnehuset, vores lokale elevråd på skolen, ledelse, lærere og pædagoger, der er med til at bestemme, hvad de indsamlede midler skal bruges til.

Støtteforeningen ønsker at indsamle midler til at kunne tilbyde følgende:

• At alle vuggestuebørn, børnehavebørn og elever kan komme på relevante udflugter.
  • At der kan afholdes spændende arrangementer, foredrag mm. for børnene i børnehuset og for eleverne i skolen.
  • At være med til at indføre nye traditioner i børnehus og skole, fx is til alle før sommerferien, frugt og vand til alle på motionsdag, godteposer til alle før jul mm.
  • At indkøbe nyt legetøj, legepladsredskaber mm. til børnehus og skole.

Der er vedhæftet informationer om medlemskontingent og støtteforeningen kan følges på Facebook: Støtteforening for Haderup skole og børnehus.

2024 Medlemskontingent

Shape Created with Sketch.